Tuesday 2 October 2012

Susah Bila Merasa Diri Hebat


Tajuk entry macam aku ni dah best kan..hahaha..riak betul aku ni ehk sampai macam tu sekali tajuk entry aku kali ni..entry yang terakhir kot sebelum aku balik..hehehe..aku ni kan suka membebel..tak apa, janji aku tak cerita yang bukan-bukan, cerita dengki-dengki atau cerita isu sensitif..huhu..kalau tu pun ada yang terasa jugak, aku tak tau lah..

Ni bukan cerita pasal aku. Ni cuma cerita pasal seseorang yang telah meninggalkan jejak kat blog lagi satu. Haha..kelakar betul lah..aku tahu dia memang ramai follower memang aku tak nafikan. Tapi kalau suka meninggalkan jejak kerana hasad dengki yang buat aku tak gemar. Bukan aku tak nak publish komen dia tu..yelah, kalau korang pun tak suka kan nak publish komen yang entah apa-apa..

Makanya dia pun blogwalking dan tengok komen dia tak ada..meroyan tak tentu pasal..hahaha..kesian Mak Jemah tengok..mula la dia tulis kat blog dia dengan penuh sindiran..kemain jugak yang komen2 dia tu..alahai..penat tuan rumah bercerita, alih2 datang interrupt tak tahu hujung pangkal lepas tu nak promote blog dia..memang tak le..

Aku ni tulis blog bukan nak naikkan traffic blog pun..aku cuma cerita pasal aku hantar adik ipar aku pergi kursus Army jek. Adeh la..yang dia nak berat-beratkan kepala hotak tu nak buat apa..lepas tu asyik cerita ada orang ceduk cerita dari blog dia..haih la, mungkin itu satu kebetulan kan..dia ingat dia sorang alami benda yang sama..ishk3..

Lain lah kalau orang ambik gambar engkau lepas tu buat cerita lain..hahaha..itu aku tak tau lah dia meroyan macam mana..hidup ni biar sederhana..jangan perasan sangat okeh..ramai lagi blogger yang hebat2 kat luar sana, tapi tak ada yang jakun macam ni..kesian..mungkin sebab merasa diri terlalu hebat hingga tidak selesa bila ada yang lebih daripadanya..

Renung-renungkan..



No comments: