Friday 19 October 2012

Lapar Dan Lapar


Time2 macam ni lapar aku dah tahap cipan okeh..serius aku lapar tak hengat! Nasib baik berjiran dengan kedai makan. Kalau tak memang menangesss..wahaha..disebabkan tadi aku cuma makan nasi dengan sup kincam dan sah2 la x pedas makanya aku mahukan yang pedas2. Dalam kepala dah tau menu apa..sebenarnya dah siap makan pun..ahaha..


Aku order nasi goreng kerabu yang maha pedas..pedas sampai boleh hilang deria okeh..lepas tu side dish aku order telur dadar dengan teh tarik..pergh..memang heaven lah..nampak je nasi tu macam tak bercili..cuba selak, huiyooo ada kebun cili dalam pinggan..ahahaha..


Sambil makan aku tengok kat Google Image makanan Korea..adeh la..menangis tujuh keturunan neh..nampak macam sedap je kan..ni terapi minda jugak ni..huhu..study sikit makanan Korea ni..mana tau panjang umur aku sampai gak travel ke sana..huhu..bestnya..

Mesti korang tertanya-tanya kan, aku ni asyik dok sibuk cerita pasal Korea jek..hahaha..ini disebabkan oleh sorang member aku baru je pulang dari Korea dan upload pic2 kat sana kat blog..wuhuhu..menangis aku sampai termimpi-mimpi..ahaha..tu baru tengok picture je..belum pergi lagi..hahaha..

Sekarang Air AsiaX ada penerbangan sehala..tu yang member aku pergi sana dengan sorang member dia..haih la, kenapa tak bawak aku sekali..agagaga..lepas tu bos aku pulak bawak gambar dia masa cuti kat Korea..caitt! Memang saja je kan..ahaha..dush dush..




No comments: