Wednesday 17 October 2012

Nasi Goreng Special?


Sekarang ni kat luar tengah hujan yang sangat lebat..sejuk je dan perut aku mulalah minta diisi..hehehe..tapi sebenarnya, sebelum hujan turun lagi aku dah siap2 beli makanan..takut bila dah hujan nanti, aku terus tak dapat beli makanan..huhu..kang aku terlebih emo sebab perut dah lapar..ahaha..ada ke macam tu?

Tadi aku beli nasi goreng special di Rest D' Corener..entah kenapa hari ni terasa nak makan nasi goreng pulak. Sampai je office, cepat2 aku buka bungkusan nasi tu..huhu..tak menyabo betul aku ni ehk..dan2 nak makan..ahaha..aku peduli apa, perut dah lapar sangat sebab hari ni aku terus brunch sebelum pergi kerja. Aku masuk awal hari ni sebab nak mop lantai dengan cuci toilet..ahahaha..


Tadaaa....lepas tu aku konfius kejap..nasi goreng ni nasi goreng berkicap tapi ada ayam masak merah..huhu..lapar punya pasal, aku bedal je la..ehhh..sedap pulak nasi ni..laju2 aku makan..alih2 je dah habis..alih2 la konon..ahaha..


Berbaloi jugak aku order nasi goreng special ni..pernah sekali aku order spaghetti kat sini..alamakkk..maaf cakap, aku serius tak boleh telan..rasanya pelik sangat..tapi kali ni aku main order je..Alhamdulillah, sedap dan licin aku bedal..wahaha..



No comments: