Wednesday 17 October 2012

Mood Pening Kepala


Assalammualaikum..

Hurm..tak tau nak letak tajuk apa..tapi yang penting hari ni kepala aku pening berdenyut-denyut. Mungkin sebab flu aku yang heavy..dah makan ubat pun still macam tu..ubat mengantuk, yang tak mengantuk, sama je..entah berapa kali aku asyik dok 'membuang' hasil kat tandas..ahaha..lega sekejap, lepas tu dia meleleh lagi..adeh..

Urusan rumahtangga tetap berjalan macam biasa..tak adanya aku dok baring layan kepala..cuma aku masak yang simple2 je la..ikan selar papan masak kicap, ayam goreng dengan sayur pak choy je..malas aku nak snap..sebabnya, kamera masih kat bilik atas..malas aku nak ambik..bila aku dah siap masak nak duduk2 baru Anna meng'offer' kan diri..ceh..malas lah..

Tak suruh pun memang dia pergi ambik kamera tu..haih..terlebih rajin pulak..ok lah, biar aku ambik gambar diorang tengah bersuka ria kat luar..kalau Anna dan Asyraf ni diorang memang pandai dan suka kalau kita tangkap gambar dia..Kalau Shifa, asal aku nak snap je dia datang kat aku..ahaha..


Tengok, dia sibuk lari nak datang kat aku..yang budak berdua tu dah standby bagi pose daring..haih..aku tak ajar pun pose macam tu ehk..


Tengok tu, sibuk jugak dia nak buat kerja lain..


Huawa..nak jugak kamera kat tangan aku..


Dia ni kalau bermain sangat ganas. Meja dengan kerusi tu pun dia boleh angkat..meja tu dia boleh terbalikkan sambil bawak pushcar buat meja tu macam jambatan..adeh..


Nak mulakan operasi la tu..


Yang ini time nak ambik gambar bukan main baik lagi..cuba kalau main lain..kerjanya bercakaran saje..

Ok lah..penat dah bebel..gambar lain banyak aku upload kat FB jek..nanti jumpa kat entry lain..ada banyak benda nak cerita, tapi kena susun ayat dulu..huhu..



No comments: