Wednesday 7 November 2012

Layan Meggi


Asslammualaikum..

Lama dah tak layan meggi alih2 Encik Hubby mintak pulak..berbekalkan RM10 yang Encik Hubby bagi makanya aku beli 1 pek Meggi Kari 6 pcs sebab percuma 1 pcs, 1 pek kopi Apollo 2 in 1 10 sachets dan 1 kotak Soya Season saiz 1L..pandai tak aku belanja..ehehehe..Encik Hubby cuma suruh beli meggi jek..yang aku memandai beli yang lain..ahahaha..pakej, tak yah nak ulang alik lagi..uhuhu..jimat duit aku sebab nanti aku jugak yang bedal..wahaha..


Aku masak kat dalam rice cooker..teringat masa duduk kat asrama..semua benda masak kat dalam rice cooker macam ni..masak nasi lemak la, nasi goreng, bubur, lauk pauk, goreng cempedak dan bermacam-macam lagi..janji ada bahan, memang rice cooker lah di bahankan..ahaha..


Lepas tu hidangkan macam ni..siapa2 yang pernah duduk sama dorm dengan aku mesti diorang perasan, kalau aku makan meggi mesti complete siap alas macam ni..huhuhu..tayang sikit chopstick dengan sudu panjang baru..very the Korean..wahaha..boleh muntah hijau siapa2 yang baca ni..ahaha..





No comments: