Wednesday 7 November 2012

Hasil Tangkapan Di DIY


Assalammualaikum..
Bestnya..hari ni pergi kerja dengan Encik Hubby..lepas tu dia teman aku kat office..huhu..ada gak kawan kan..kalau tak dari pukul 1 sampai pukul 8 aku lantak tengok Youtube jek..hahaha..lonely betul aku ni ehk..kesian tak kat aku? Huhuhu..mohon sebarkan ya..ekeke..

Tapi, kehadiran Encik Hubby hanya tolong aku kemas2 office..tolong alihkan apa yang patut biar nampak cun sikit..lepas tu aku ada beli rak kat Tesco hari tu..tu yang dia dok pasang..rak tu aku letak barang2 peribadi aku je..huhu..sementara tu aku bawa jug kettle dengan rice cooker..kalau boring2 boleh la masak2 sikit..ekeke..tak habis2 nak masak kan aku ni..masak meggi dengan air je pun..korang kalau nak singgah aku boleh hidangkan meggi dengan air panas..huhu..best tak service aku tu? Huhuhu..

Semalam, lepas balik kerja aku singgah kat DIY, IOI Mall..hehehe..aku memang suka beli barang2 kat situ..ada jek barang yang aku beli. Sebab kat situ kalau kita pandai pilih, macam2 yang kita boleh dapat..semalam aku beli peralatan office..saja je nak tukar angin..huhu..


Ni antara barang2 yang aku beli..sebenarnya ada lagi, tapi aku dah simpan kat dapur..huhu..


Yang ni aku nak buat pasu bunga..bunga aku belum beli lagi..hehehe..barang2 kat DIY ni boleh dikatakan murah jugak..pasu ni harganya RM9.90 sahaja..


Yang ni banyak kegunaannya..selain boleh dijadikan book holder, ia juga boleh dijadikan barang hiasan..aku letak handphone dengan remote aircond..harganya RM2.30 sahaja..


Yang ni sepit2 comel..aku guna untuk sepit memo..harganya cuma RM2.50 sepeket.


Dah lama aku berkenan dengan set sudu panjang ni..ekeke..Korean Style okeh..ia datang dengan chopstick sekali..harganya RM4.50 sahaja..semua sekali tak sampai RM20..aku kan suka barang murah2 tapi cantik..kalau free lagi best..ahahaha..nanti aku sertakan capture deco aku tu ya..huhuhu..



No comments: