Tuesday 20 November 2012

Bila Bosan


Assalammualaikum..

Lately ni aku memang busy kat office..tak tau kenapa..mungkin sebab aku busykan diri ke hapa..ahahaha..lepas tu masa aku habis verangan je lebih..tengok movie atau drama kat youtube lepas tu berangan Mak Limah kau..wahaha..dah tak ada modal nak pemper myself uolls..this Saturday, aku tak kerja..nak celebrate birthday my old friend..tapi, yang peningnya aku tak beli apa2 pun untuk present! Adeh..puas dah cari tapi still aku tak jumpa apa yang sesuai..

Ok, aku kan sorang2 kat office dan opkos lah aku mesti boring..gila kau tak boring..5 minit pun dah boring weh..tapi, macam2 lah yang aku buat..fb online jek tapi jarang dah nk jenguk...cuma tengok notification, lepas tu tengok status kawan2..iklan2 dah jarang nak layan..sebab fb aku memang banyak iklan..ehehe..tu lah siapa suruh banyak2 like..nama pun like kan..kena lah like..teheee..blogwalking..sampai nak tulis kat blog sendiri pun kadang2 macam malas..kalau blog dulu, sebulan sekali pun payah..ahaha..

Bila duduk sorang2, mulalah aku berangan..tapi berangan yang best2 lah..apa aku nak buat lepas ni, apa perancangan aku..lepas tu aku tengah sibuk berangan nak beli rumah kat corner lot simpang masuk rumah aku tu..ownernya kata nak jual, tapi sampai sekarang dia still tinggal kat situ..entah la, kalau ada rezeki, nak juga beli rumah tu..renovation tambah ruang lagi ke..ermm..berangan dah..

Tapi kan, masa aku anak dara dulu selalu berangan nak tinggal kat kawasan perumahan macam dalam cerita Gilmour Girls tu..macam best je kan..tu yang tiap2 minggu tercongok depan tv..tak puas tengok kat Channel5 tengok kat 8tv..hahaha..boring je ekh zaman remaja aku..hehehe..tapi percayalah, aku tetap dapat menikmati kehidupan..aku sangat menghargai masa untuk diri sendiri dan tak akan dapat sekarang..sobs!

Tapi, bila ada geng..memang macam2 nak cerita..macam Astro time tak hujan..kahkahkah! Sampai satu tahap, cerita penting pun lupa nak beritahu..lepas tu hampa..ahahaha..hidup ni sebenarnya tak bosan kalau kita tak bosankan hidup..celah mana pun kita boleh hiburkan hati kita..bila dah check mate, korang tidur je lah..ahahaha..habis cerita..tak pun korang buat solat sunat and so on..lagi ada faedah..



No comments: