Sunday 11 November 2012

Di Daiso Jusco Bukit Indah


Assalammualaikum..

Boring betul semalam aku bawak lappy tapi tak bawak broadband..lastly aku layan games kat lappy jek..ok la..hari2 online pun tak best..ehehe..sebenarnya semalam aku nak update entry aku pergi Daiso tempoh hari..nak update hari Jumaat, tapi aku lupa bawa handphone sebab gambar2 semua kat dalam handphone..aku saje je nak update pasal Daiso ni mana tahu korang belum pergi lagi atau berminat bila dengar aku gebang hari tu..ahahaha..


Ini bahagian kitchenware..semuanya berharga RM5 setiap satu..tak percaya? Korang kena percaya okeh..tapi saiz pan ni bukan saiz yang besar..saiz dia comel jek..huhuhu..


Comel kan barang2 dia..aku memang suka kat area ni..hehe..cuma hari tu aku tak membeli kat bahagian ni je..


Ni area siapa2 nak buat kuih..huhu..betul ke aku tulis tu? Hahaha..ape2 lah..janji korang paham ehk..seronok je aku kat sini sampai tak tahu nak beli apa..ahahaha..


Ini adalah masker..satunya kat Daiso ni, aku jadi buta huruf..memang tahap bebal aku kat sini sebab tak pandai baca..ahaha..sepatah haram aku tak faham tulisan diorang..semuanya ditulis dalam bahasa Jepun..huhuhu..


Ini pulak bahagian pouch yang comel2..ada banyak lagi area yang aku tak snap..aku snap kat tempat tak ada orang je..tempat lain semua penuh dengan makhluk..huhuhu..


Lepas tu kami pergi makan..lamanya tak makan Pizza..kami order set 4..malas nak oreder ala carte..sebabnya...


Inilah penyebabnya..kami memang tak boleh lama2 kat satu tempat..huru-hara jadinya..sampaikan customer yang kat belakang tu asyik tengok gelagat kami je..malu den tau..ahahaha..



No comments: