Friday 9 November 2012

Dah Anak Dara Dah..


Assalammualaikum..

Rajin pulak aku nak mengupdate hari ni..idea mengarang datang mencurah-curah..ahaha..tapi bergantung juga dengan cerita..kalau tak ada cerita, memang tak ada lah nak mengarang..macam blog lagi satu tu..sampai dah berhabuk agaknya..ekekeke..nak cerita sikit pasal anak dara aku yang sorang ni..sifat2nya banyak mewarisi aku agaknya (tak semua).

Walaupun Anna anak sulong, tapi dia ni terlebih manja..sikit2 nak nangis..adik kacau pun nak nagis..sampaikan adik dia pun geram dengan dia asyik nagis jek..tu yang selalu kena lepuk dengan Shifa. Yang Shifa pulak jenis cepat je tangan nak melepuk orang..tak dapat tangan, kaki sampai dulu..ha,,yang tu ikut siapa pun aku tak tahu..ikut Jackie Chan kot..kahkahkah..

Tapi ada jugak bab yang aku suka tentang Anna. Selain dia suka menangis, dia ni suka tolong aku buat kerja2 rumah..kalau kemas katil ni, dia lagi terer dari Encik Hubby..cerewet jugak dia ni dalam bab2 kekemasan. Setiap hari dia yang tentukan dia nak pakai baju apa. Dia paling suka kalau pakai sedondon dengan Shifa..


Tadi, aku sempat ambik gambar dia tengah lipat kain..selagi tak kemas, selagi tu dia melipat kain yang sama..kalau baju2 kecik ni sap sap soi jek..kalau kain besar, dia nak kibas2..sampai kusut masai rambut dibuatnya..huhu..




No comments: