Sunday 16 September 2012

Sesi Menunjuk


Baca tajuk je rasa macam nak muntah hijau je kan..hahaha..saje je nak tunjuk sikit apa yang aku sibuk nak beli sangat tu..hehe..


Cantik tak? Yang ni aku beli tadi..sebelum ni aku dah ada beli pinggan dengan mangkuk sup.


Ni yang aku beli sebelum ni. Nak kata pinggan bukan bukan pinggan..lebih kurang salad bowl la..


Yang ni namanya periuk..hehe..ni hasil aku pergi  kat pasaraya Cowboy. Kepada yang tak pernah pergi Cowboy, kat sini macam-macam benda ada jual kat situ..dari barang dapur, barang kahwin sampai ke barang elektrik dan berkebun pun ada..best tau..aku geram dengan loyang buat kuih kat situ..banyak sangat pilihan. Harga pun murah! Tapi, hari ni aku cuma nak beli periuk ni jek. aku dah ada saiz yang besar, so..kali ni aku nak yang saiz kecil. Balik je terus rasmi masak mi kari Sedapp..hehe..padahal tadi dah melantak KFC..huhu..Harga dia baru RM9.95. Senduk tu pulak harganya RM1.95 jek..


Ni pun di rasmi bersama..hahaha..untuk makluman korang, aku memang suka beli benda-benda yang murah. Janji benda tu cantik pada pandangan mata aku, aku akan beli..tapi, ikut keperluan jugaklah..kalau tak perlu, buat apa nak beli kan..kalau korang rasa nak hadiahkan aku set Portmerrion ke, Albert London ke, Vantage ke..memang aku suka..hehehe..tapi buat hiasan je lah..






No comments: