Tuesday 18 September 2012

LEGOLAND Malaysia



Bestnya kat Malaysia dah ada Legoland. Ramai jugak aku tengok kawan-kawan aku yang dah sampai ke sana. Itu pun aku tengok melalui FB. Wah, mesti best kan. Satu hari nanti memang kami cadang nak ke sana. Kumpul duit dulu..sebab tiketnya agak mahal bagi aku..huhu..RM140 untuk dewasa dan RM110 untuk kanak-kanak 3 tahun ke atas..kalau beli secara online dalam RM105 untuk dewasa dan RM75 untuk kanak-kanak. Kalau beli tiket tahunan jimat sikit dalam RM275 untuk dewasa dan RM210 untuk kanak-kanak. Tapi, rasa rugi pulak nak beli tiket tahunan tu sebab rasanya kami jarang nak ke sana. 

InsyaAllah, satu hari nanti kami tetap akan ke Legoland. Sepupu aku kata, kalau nak pergi tunggu 1-2 tahun lagi. Sebab pokok-pokok semua baru tanam. Nak pergi pun mesti panas. Bila pokok-pokok tu semua dah besar, baru best nak pergi. Baru cantik kalau nak tangkap gambar..huhu..






No comments: