Wednesday 19 September 2012

Bila Budak Kecik Dah Pandai Nak Couple


Ni kisah lepas aku balik kerja. Biasanya abang aku nombor 3 akan jemput aku dari kerja. Lepas tu dia akan ambik anak dia sekali (anak2 dia mak aku jaga masa dia keluar kerja). Selalunya abang aku akan singgah dulu sambil borak-borak dengan mak dan bapak aku..

Yang aku nak cerita ni pasal budak lelaki yang asyik lalu lalang depan rumah aku dengan FIXIEnya. Apa hal pulak budak ni kan..budak lelaki ni namanya Haikal. Setiap kali nampak aku je dia malu-malu..musykil jugak..

Tiba-tiba Shahirah(anak abang aku) buka cerita. Dia dapat present dari Haikal. What?! Kecik2 dah pandai nak couple2..Tapi aku rasa Sheera tak melayan budak Haikal tu sebab selalunya dia tak keluar rumah pun kalau mak aku yang jaga. Sekolah pun lain2. Ni mesti budak2 yang belajar mengaji dengan mak aku yang kenenkan dia..hahaha..

Bukan main lagi budak-budak sekarang ni kan..Baru darjah 2 tu..dah pandai minat kat orang..belum tingkatan 2 lagi..haih la..siap bagi2 present lagi..kecik2 dah pandai mengorat. Pandai pulak pilih present yang aku tak tahan tu..huhuhu..esok kalau ko lalu depan umah, siap ko ehk Haikal..Adess..

Rasanya bukan Haikal sorang kot yang minat kat Sheera ni..ada 2-3 orang lagi budak ngaji yang minat kat dia..huhu..sunat tak lagi dah pandai nak couple..budak2 zaman sekarang..


Benda alah ni lah yang budak Haikal tu bagi..hehehe..ada taste jugak tu..kalau dah nama budak, katun pun tak tinggal..hahaha..


Ini lah budak yang ramai peminat tu..huhu..





No comments: