Wednesday 26 September 2012

Annasophea Ab Aziz



Inilah budak yang tak mahu keluar-keluar tu. Penuh je kan..hehe..masa ni memang aku tutup kepala dia dengan kain sebab sejuk..lepas tu aku pakaikan dia topi..tengah-tengah malam melalak sakan. Rupanya tak nak pakai topi..adess..masa ni muka dia tak bengkak-bengkak lagi..hehehe..



Masa ni tak sabar nak tengok dia celik..hehe..yang bagusnya waktu siang dia asyik tidur je..malam..hurm, kol 3 pagi aku baru boleh lelap..ahaha..nasib baik masa dalam hari je dia macam tu. Dah lepas hari, pukul 10 je dah tidur..sampai sekarang..


Masa ni sehari selepas aku keluar dari hospital. Lebat kan rambut dak ni..hehehe..tidur je lah kejenya..huhu..


Ni masa umur dia 12 hari..dapat jugak aku snap time dia celik..kalau tak, semuanya pejam..huhu..ekslusif, siap jelir lidah..ahaha..


Yang ni umur dia dalam 4 bulan..lepas tu dia membesar bagai johan..hehe..Anna ni masa kecik senang nak jaga. Tak banyak ragam, kuat susu..tapi, muka mesti masam..nasib baik la ko kiut nak..ahaha..ayat perasan!


Masa kecik, maintain gebu je dak ni. Mulut asyik nak mengunyah jek..Tu tengah kunyah timun. Favorite dia sampai sekarang..hehe..ni masa umur dia 2 tahun..tu je nak cerita pasal budak ni..nanti aku cerita pasal Shifa pulak..huhu..




No comments: