Saturday 29 September 2012

Gangguan Seksual


Pergh..boleh pulak ada customer kap lam ya nga masuk tanya itu ini saat-saat akhir. Kalau tanya pasal barang yang aku jual ok jugak. Ini tanya pasal hal2 yang tak berkenaan. Aku memang buat-buat berani tapi dalam hati, hanya tuhan yang tahu..menggigil kepala lutut aku tau!

Mula-mula tanya harga barang tu satu alasan je. Tapi, lama-lama kelain pulak soalannya. Boleh pulak dia cerita pasal ada sorang perempuan yang kerja kat deret office aku ni. Dia kata perempuan tu cantik woo..badan dia memang sedap! Hamboi! Macam penah ko ratah badan dia pulak..

Aku anggap dia tak tahu nak cakap macam mana. Bila dia cerita lagi, memang sah la dia maksudkan perkara yang aku fikir mula-mula tadi. Lepas dia tanya pasal budak tu, dia tanya hal aku pulak. Dia tanya aku dah kahwin ke belum, umur berapa dengan nada yang mengada-ngada okeh! Aku malas nak berbahasa basi lagi. Kang makin dilayan makin menjadi pulak.

Macam-macam dia puji aku sampai aku naik meluat! Boleh dia kata badan orang melayu ni memang cantik, memang sedap! Eiiii!!! Macam aku nak ganyang je mulut dia tu. Dalam hati aku berdoa banyak-banyak biar dia bla cepat..dah la sunyi kat sini..adeh..Alhamdulillah..masa aku tulis entry ni, dia dah bla da..tapi, aku yang seram nak balik. Dah la kena jalan kaki sebab abang aku tak ada. Hubby aku pulak balik lambat..macam mana ni?! Tawakal je lah..




No comments: