Thursday 27 September 2012

Amnashifa Ab Aziz




Inilah baby yang semangat tu..huhu..sorry, tak clear sebab gambar ni aku celok kat fb abang aku. Aku tak sempat nak ambil gambar dia sebab selepas dilahirkan, dia telah dikuarantin. Esoknya baru aku dapat belek..hehehe..


Ni selepas beberapa hari..geyamnya tengok dia macam ni..gebu jek..


Ni pun masa dalam hari. Versi celik..ini budak tak tentu tidurnya. Kalau siang tidur, malam tak tidur. Kalau siang tak tidur, malam dia tidur je..lepas hari baru tidur macam biasa..


Pakai gown baru nampak gurly sikit..kalau tak mesti orang tengok anak aku ni lelaki. Padahal masa pregnant aku masih nak anak perempuan. Alhamdulillah termakbul juga..sebabnya, Anna cepat besar dan aku masih rindu nak main2 dengan baby gurl..hehehe..


Puting adalah teman setianya..bila la dia ni tak nak puting ehk..kalau tak puting, adeh lah..tak sempura pulak harinya..fengsan aku!


Geram je aku masa ni sebab dia tengah chubby..


Lepas tu comel macam ni. Mak aku kata badan Shifa ikut style aku masa kecik. Tengok bila dia dah besar nanti..huhu..macam mak dia tak? Ekekeke..


Walaupun Shifa ni comel jek, tapi dia gagah tau! Tengok tu dia tengah cari mangsa! Hahaha..


Tengok tu, dia akan tersengih sebaik sahaja telah melepuk kakaknya..hehehe..tak baik tau dik, pegi salam kakak sana..huhu..Asyraf yang gagah tu pun kalah dengan dia..


Suka tengok gambar Shifa yang ni..hehehe..ok, sekian..




No comments: