Friday 14 December 2012

Tesco Tetap Di Hati


Assalammualaikum..

Aku ni dah macam duta Tesco pulak ehk..hehehe..tak habis2 dengan Tesco..Dah itu je sekarang di hati..bukan tak suka shopping kat tempat2 lain, tapi cuma tempat ni je yang selalu aku pergi..Jusco tu dah muntah2 nak pergi..harga pulak kadang2 macam tak masuk dek akal..so, apa salahnya kita berubah angin..so, check it out apa yang aku dapat..


Ada dress..comel kan..ala2 tribal gitu..RM39


Yang ni lagi tribal..pakai cardigan mesti uolls charming..RM49


Peplum pun ada..stripe lagi..hehe..RM25


Top yang pastel..yang ni aku beli..RM12


Tengok tu..seluar dia pun baru RM29. Top RM15 only..


Beg pun ada..jangan malu pakai beg murah..beg murah ni pun awesome ok..


Cantiknya..yang penting kena pandai suai padan..


Memang aku gila sekejap bila aku tengok kasut2 kids ni..RM29 each.


Serba salah nak pilih mana satu..silver atau..


Hitam?

Yang penting shopping kat sini memang  berbaloi. Tak perlu dah pakaian berjenama sebab kat Tesco pun apa kurangnya..happy shopping!




No comments: