Tuesday 4 December 2012

OMG! Anna Dah Pandai Makan Durian


Assalammualaikum..

Semoga korang yang membaca blog ni semua sihat hendaknya..terima kasih sebab rajin jenguk blog aku yang kadang2 merepek meraban ni..hehehe..ok lah, aku benonya nak cerita sikit pasal anak dara aku yang sorang ni..siapa lagi, cik Anna la..dia je yang selalu kepoci..huhuhu..

Dulunya dia tak pernah makan durian..alih2 dia makan pulak..aku ni pulak jenis tak makan durian..maaflah kalau ada yang kata aku ni bodoh ke hapa..memang aku tak makan..hidang lah durian ke, durian crepe ke..memang aku tak berminat langsung..sebab aku memang alah pada bau yang kuat.

Bukan nak eksen, tapi memang dari dulu aku tak boleh bau benda2 yang kuat..kepala aku boleh pening..pening yang tak boleh blah..ahaha..daripada aku boleh memudaratkan diri aku, ada lebih baik aku hindarkan..tapi, berbeza dengan Anna..dia makan durian tu dengan penuh berselera..ni mesti ikut papa dia..ahaha..Encik Hubby kalau nak makan durian biasanya kat luar..berani dia makan bawak balik rumah..huhu..

Kat rumah aku pun tak ada yang betul2 suka makan durian..masing2 berpenyakit, dan kalau makan boleh memudaratkan..so, kat situ aku memang tak ada masalah..Anna makan pun sebab kakak ipar aku selalu bawa balik..mula2 dia luih2..lama2 dia makan 2 ulas dan akhirnya pandai mintak papa dia belikan..hahaha..Shifa pulak masih belum ada tanda2 suka makan durian..sebab dia ni memang tak suka makanan yang lembik2..

Maaf la ya, kalau ada siapa2 yang nak belanja aku makan durian tu aku terpaksa tolak..sebab aku ni memang tak makan durian..bubur durian ke, apa2 yang berintikan durian pun memang aku tak makan..cuma yang aku makan, durian belanda je..ehehe..durian jugak kan..ahaha..jangan pulak ada yang kecik hati dengan statement aku ni..sebab aku tak paksa pun korang jangan makan durian..sebab, masing2 ada sesuatu yang mereka tak makan..



No comments: