Monday 28 January 2013

Happy Birthday To Me!


Assalammualaikum..

Today is my birthday! Hahaha..tak ada nak celebrate apa pun..Encik Hubby pun terlupa nak wish agaknya..tapi kawan2 kat FB ada juga yang wish birthday aku hari ni..terima kasih sangat2 ya..makin lama, aku rasa seram pulak bila makin hari makin bertambah pulak umur aku..hahaha..

Hari ni tak ada benda yang special pun yang aku masak..semua biasa2 je..cuma aku rasa macam nak prepare something untuk jiran aku yang bakal terima menantu weekend ni..jiran aku ni memang sangat baik dengan keluarga kami..rajin bagi lauk dan masa keluarga kami kehilangan ayah tercinta, jiran aku ni lah yang paling sibuk uruskan semua perkara..

Dari urusan jenazah di hospital hinggalah menyediakan juadah untuk tetamu yang datang melawat, jiran aku ni lah yang banyak membantu tanpa inginkan balasan..bukan itu saja, masa arwah tengah sakit dia lah yang selalu datang, urutkan kaki arwah dan hantar makanan kesukaan arwah..memang jasanya aku kenang sampai bila2..sekarang ni pun dia selalu jengah kami, tanya sihat ke tak, ok ke tak..

Jiran aku ni dah macam pakcik aku dah..dah macam keluarga sendiri..anak2 dan isterinya pun baik dengan kami..sebenarnya, isterinya tu makcik pada classmate aku dulu..tak sangka pulak diorang layan kami baik macam ni..sebab tu bila anak perempuan dia nak kahwin, aku nak prepare something special untuk keluarga ini..

By the way, aku nak ucapkan selamat ulangtahun untuk diri aku sendiri..hahaha..boleh gitu? Moga apa juga yang aku lakukan akan mendapat keberkatan dariNya...Amin..



No comments: