Monday 30 September 2013

Surprise! Surprise!


Assalammualaikum..

Surprise! Hahaha..terkejut juga lah sebab tiba2 je Encik Hubby balik..hehe..ingatkan lama lagi dia outstation..tiba2 muncul..Shifa yang mulanya demam pun baik terus..kesian anak dara aku yang sorang tu..demam rindu rupanya..sebenarnya Encik Hubby balik Jumaat hari tu..disebabkan dia balik, tak sempat2 aku nak update blog..hahaha..

Ngengada sungguh kan..tapi Encik Hubby balik kejap je..lepas tu dia kena pergi lagi, tapi tak tahu bila..Jumaat tu pun dia balik dah petang..Sabtu dia cuti dan Ahad tu dia kena kerja semula..disebabkan hari Sabtu tu je masa yang kami ada, maka kami ambil keputusan mencari destinasi untuk memanfaatkan masa yang ada..

So, aku yang decide pergi zoo je..hehehe..tempat tu je lah yang buat anak2 aku happy sebenarnya..kalau pergi shopping ni serius diorang memang tak berkenan..asal masuk shopping kompleks je anak2 aku mesti buat hal..baru masuk shopping kompleks je dah huru hara..nak makan la, nak tu la, nak ni la..haih..tanda protes je tu..


Suka betul Shifa dengan burung..excited sungguh!


Terharu sungguh tengok kawan tu kan..tunggu siapa la tu..huhu..


Yang ni memang tengah frust kot..ehehehe..


Rilek kejap..sebenarnya tak la penat mana..aku kesiankan mak, takut dia penat..air dan anak2 aku memang tak boleh dipisahkan..haha..


Lepas tu kami singgah ke ZZ Sup Tulang kat Jalan Petrie..kat situ aku order Mee Rebus Tulang yang sangat mabeles..anak2 dengan mak aku order nasi ayam dan Encik Hubby order mee rebus sahaja..

Balik rumah terus lepak..rehat2 kejap lepas tu busy buat kuih buah Melaka..lepas buat kuih, baru aku masak untuk makan malam..masak simple2 je..sambal tumis, ikan tamban goreng dan lemak labu..sambil2 aku taip blog ni tiba2 aku ada idea..tapi, nantilah aku cerita sebab benda ni baru dalam perancangan..hehe..




No comments: