Thursday 31 October 2013

Minggu Yang Tak Berapa Ada Mood


Assalammualaikum..

Dah beberapa hari dah aku tak berapa ada mood nak blog..nak kata busy sangat pun tak jugak tapi malasnya mengalahkan apa..tengok tv pun tak pernah habis ceritanya..tapi aku selalu la blogwalking..sebab aku suka baca blog orang..haha..

FB pun aku baca status orang..kadang2 nak juga aku komen, tapi bila aku rasa komen aku tu nanti tak dialu-alukan, lebih baik aku jadi silent reader je..tak merajuk ya, jangan salah faham..sebab aku ni kadang2 nak komen pun ikut mood line tenet sebab aku suka pakai handphone je..

Serius aku cakap, bila aku komen, mesti keluar sampai 4-5 komen yang sama..lepas tu nak delete semua komen tu makan masa..lama2 aku aku naik menyampah pulak nak mengomen..tu yang kadang2 rasa nak tercarut jek..hahaha..tapi, tak sempat sebab kesabaran masih ada lagi..geram kat hanphone nak maki hamun dapat apa?

Tapi dah dekat seminggu ni aku memang tak ada selera nak makan..tekak tak rasa apa2..yang aku rasa cuma loya dan pening kepala bila aku masak..tak tau kenapa..tapi jangan ingan aku pregnant pulak..haha..lastly aku telan bubur ayam McD jek..tu pun tak berapa nak jalan..hari ni Encik Hubby belikan aku air Tropicana Twister perisa oren..mana tau selera aku datang balik..

Sepanjang aku tak ada selera nak makan ni, memang aku tak teringin langsung nak makan apa2 yang best..Encik hubby pelawa makan kat luar pun aku tak nak..besar betul dugaan yang Allah bagi kat aku sebab selama ni tolak batu dengan kayu je..semua aku bedal..hahaha..

Malam semalam, perut aku memulas-mulas..dihidrasi melampau juga la..nasib baik 3 kali je aku keluar masuk toilet..lepas tu dah ok balik..peliknya, aku tak makan apa2 pun..mungkin ini sebahagian toksin yang keluar dari badan..nak sedapkan hati..ekekeke..

Tengok la esok, ok ke tak..doakan aku berselera balik ya..sebab sepanjang aku tak ada selera ni, aku tak rasa pun badan aku dah kurus..hehehe..bukan apa, aku takut kesihatan aku terjejas sebab badan nak pakai lama..anak2 kecik2 lagi pulak tu..huhuhu..



No comments: