Thursday 24 October 2013

Penjagaan Diri Anak-Anak


Assalammualaikum..

Hari ni nak cerita pasal penjagaan diri anak2 aku..hehe..anak2 pun ada penjagaan diri jugak kan..ok lah aku cerita serba sedikit tentang barang2 jagaan diorang ni..masa aku kecik2 dulu tak ada benda ni semua..pakai sabun buku je dah setel..hahaha..tu dulu kan..mak aku tak mampu lagi..


Ni dia shampoo dan mandian yang selalu anak aku gunakan..kalau beli shampoo jenis lain mesti aku tak puas hati sebab mudah kusut..tapi yang ni tak kusut pun..bila rambut dah kering, rambut diorang nampak berkilat dan melengkung ke dalam..kira cantik la..kalau tak rambut anak aku mesti tak cantik..nampak freezy macam iklan Dove tu..haha..

Yang ni shampoo haruman bergamot..memang wangi baunya..dia ada 2 jenis haruman..yang satu lagi aku tak ingat apa harumannya..botolnya warna hijau..yang sebelah dia tu mandian haruman strawberry..harum sangat2..selain haruman strawberry, ada haruman oren, pun harum baunya..


Gambar ehsan google

Yang ni pek lama..sekarang botol dia warna hijau tapi pek macam yang kat atas sekali tu..mula2 aku tak tau pun dia dah tukar pek..jenuh jugak mencari..akhirnya aku belek2 kat Tesco, bila aku test baunya, memang sah inilah shampoo yang selama ni aku cari..

Boleh didapati di butik Anakku dan di Tesco dengan harga RM9.90 sahaja..cuba la!




No comments: