Monday 7 October 2013

Misi Mencari Handbag Baru


Assalammualaikum..

Hurmm..lama dah menyimpan ni..dok pikir apa yang nak dibeli untuk dilekatkan..aku ni jenis yang suka bila dapat duit kerana sesuatu, kadang2 aku beli sesuatu untuk kenangan..fikir punya fikir, baru aku terfikir yang aku ni lama benar tak membeli handbag..last aku beli 2 tahun lepas..dah hancur dah handbag aku tu walau masihku usung kesana kemari..hehe..

Tapi, lately ni aku dah tak usung handbag tu dah..sebab memang dah nazak sangat dah..ahaha..lain masa aku kerja dulu..handbag masih elok, aku dah beli yang baru..sampai tak muat almari dah..bila sekarang dah tak kerja, kuasa membeli dah tak ada dah sebab bukannya aku hari2 keluar..bila tengok balik handbag lama yang jarang aku pakai tu pun dah rosak..cuma ada 3 biji handbag je yang masih elok..tu pun handbag hantaran kahwin dulu..hehe..nasib baik still in lagi..tapi aku sayang nak lenjan..

Kalau orang tanya jenis handbag pilihan aku, aku rasa aku lebih suka pakai tote bag je memandangkan anak aku kecik lagi, senang aku nak isi segala mak nenek tanpa menjinjing 2-3 barang kan..ahaha..opkos tote bag yang besar la..tapi, aku perlu juga handbag yang simple untuk sesuaikan majlis..maknanya aku kena beli 2 handbag..hahaha..

Kalau boleh handbag aku tu tak mahu la yang dari jauh dah nampak label..hehe..corak monochrome pun aku kurang gemar sebab boleh menampakkan jenama handbag yang aku pakai..sebenarnya bukanlah jenama menjadi keutamaan..yang penting ianya benar2 praktikal..paling best kalau ada yang hadiahkan..ahahaha..

Setiap orang mesti ada handbag impian even sampai sudah pun kita tak mampu..hahaha..aku pun macam tu jugak..tapi, kalau ada patern yang menyerupainya pun aku suka jugak..janji murah tapi tampak mahal..ahahaha..ada ke? Hehehe..



No comments: