Saturday 8 June 2013

Kami Di Sini Lagi!


Assalammualaikum..

Hehe..seperti yang telah dijanjikan, aku pun mengupdate percutian singkat aku kat Tanjung Sepang ni lagi..celebrate 6th anniversary kami katanya..ahaha..kira ok lah percutian kali ni sebab kami dah plan awal2..seronok memang seronok sebab chalet yang kami sewa betul2 depan laut..memang best la, ditambah pulak kami bbq sekali dan bermalam kat sini..

Kami pergi dalam 4 kereta..macam2 plan yang kitorang buat..bertolak dalam pukul 10.00 pagi dan sampai ke destinasi dalam pukul 1.00 petang..tu pun tolak singgah stesen minyak dan pitstop jap nak mengeteh..sampai2 je, kami makan2 dulu bekalan yang kami bawa dari rumah..aku masak sambal udang, asam pedas ikan kaci, brokoli goreng dan meatball soup..huhu..makan lah kami beramai-ramai sambil menghirup udara Laut China Selatan..best tak best lah kan..


Encik Hubby setting joran dulu..sebenarnya yang membuatkan hati dia berbunga-bunga nak kesini sebab hobi dia yang satu ni lah..macam lah aku tak tahu kan..ekekeke..


Macam biasa, anak dara aku yang ni memang pakar bab2 posing ni..huhu..naik menanah telinga woo dengan telatah budak ni..hari2 dok mengira hari, bila nak ke sini..tapi yang penting kita enjoy!


Budak tenit ni masih belum ada keberanian nak mandi laut..bawak dekat tepi pantai pun mata dok pejam2..seram la konon..


Walla! Cantik kan tempat ni..ni waktu pagi dalam pukul 7.00 macam tu..


Model kaftan in the making..kahkahkah..


Nak jugak..tak dapat kek, lukis sendiri pun jadilah..ahaha..


Cewah..posing dibalik ibuku..huhu..ni trick je, benonya nak cover diri yang montel..akakaka..


Kakak, kakak ipar dan mak aku..yang comel sebelah mak aku tu akak sedara aku..kahakahakah..


Ko tengok, betapa comelnya aku menyelit kat situ..hahaha..ni lah ahli2 yang terlibat..huhu..


Memori2 inilah yang membuatkan kami nak datang lagi..panjang umur In Shaa Allah kami datang lagi..buiii..




No comments: