Wednesday 16 November 2016

Lama Tak Blogging


Assalammualaikum..

Lamanya tak blogging..rindunya nak berceloteh tapi asyik sibuk memanjang..maaflah kalau tak terbalas komen² tu..kalau senang nanti akan ku reply ya..maklumlah, sejak lappy dah rosak ni, terpaksalah update pakai hand phone..aduhhh..lecehnya..dah la jarinya dah montok² kena pulak keypadnya comel²..typo memanjang..hehehe..

Sebenarnya banyak cerita nak update, tapi disebabkan pelupa, semuanya hilang macam tu je..tapi tak apalah..akan diusahakan jgk kalau dah ingat nanti..itu pun kalau rajin lah..he he..sejak anak² dah sekolah penyakit malas update memang menjadi jadi..kadang² WhatsApp pun aku malas nak layan dah melainkan yg pm..

Fb pun dah jarang update..kalau update pun aku tepek picture lauk..tak pun picture budak² tu..bukan apa, aku ni jenis malas nak mengadap hp 24/7...kalau aku jawab komen pun lepas beberapa jam..nak like posting orang pun jarang..maaflah, bukan sombong..tapi aku memang jarang berfb..sampai ada yg merajuk pun ada..maaf ya..

Entry ni kira salam pengenalan la sebab lama x update..hahaha..boleh gitu? Boleh je la..lagipun tak famous..kikiki..zaman sekarang ni memang tak boleh puaskan hati semua orang..sebab aku sendiri pun kadang² dengan anak sendiri pun tak puas hati..Ada je yang tak kena..hahahadoi...

Ok lah..nak cerita tu dulu..kan dah kata aku busy..baru nak bersenang lenang anak aku dah meraung..ok la, aku out dulu..bye

No comments: