Tuesday 5 March 2013

Aduhai..


Assalammualaikum..




Lemah dah rasa nak update..kemalasan menjadi-jadi lately ni..nape entah..nak kata busy sangat tak jugak..nak kata tak ada cerita pun tak jugak..cuma rasa lemau je nak update blog..hehe..bila free je online, tapi FB pun tak layan sangat..layan blog2 orang lain pun tak..tak tau lah kenapa lemaunya yang amat..sampaikan ada sekali tu mood nak memasak memang sangat2 tak ada..tapi, ku gagahkan jugak..siap 4-5 jenis lauk ngalahkan aku time rajin..ahaha..



Nak kata aku sedap tidur siang, tak jugak sebab aku ni memang jarang tidur siang..kalau tak ada kerja pun memang aku jarang tidur siang melainkan aku demam atau sakit jek..paling tak pun aku layan tv..tu pun channel AFC atau TLC la..tu je channel yang buat aku segar bugar..hahaha..


Sebab bila aku tidur siang, nanti aku akan pening macam nak muntah..tak tahu la kenapa boleh jadi macam tu..haha.tidur malam tak ada pulak nak pening2..hahaha..tu je lah aku nak cerita..doakan aku rajin ehk..tak suka malas2 ni..hehehe..









No comments: